2013-03-09
 12:33:21

Morning glory

Tidiga morgnar verkar vara här för att stanna! Yes.. Kan ju inte tvinga Thilda att vara vaken längre på kvällarna för att hon i stället ska vakna senare på morgonen. Hon bestämmer, och så får det vara.

Lilla duracellkaninen kryper numera runt i hela lägenheten. Sätter sig även upp själv utan några som helst problem. Dessutom har hon lyckats ställa sig upp mot soffan ett par gånger sista dagarna. Även om det är med lite hjälp på traven så blir det mindre för varje gång.

Har varit på en Lidköpingsvisit i veckan. Tobias var på utbildning i Stockholm så vi passade på jag och Thilda. Hann med att käka tapas med Lina och Pablo, umgås med Emelie, fika hos Marie, shoppa och käka thailunch med Marcus och umgås med mamma och pappa. Välbehövligt.

Igår hängde vi hos Ida och barnen, och det blir samma visa ikväll. Melodifestival och tacogratäng står på menyn. Funderar på att köpa med mig en godispåse, får dock fråga hon med karaktär och disciplin först om det är okej :)

Tobias jobbar ett par timmar så jag håller på och tvättar och har precis slängt i mig en bananpannkaka med hallon och kesella. Premiär för min del, verkar ju vara himla poppis just nu. Hur som helst har det gott och jäkligt mättande. När Tobias kommer hem ska vi iväg och kolla på en lägenhet. Spännande!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: