2008-11-26
 22:27:28

Ännu en dag till enda..

Så var den här dagen snart också slut. Tobias klagar över att jag skriver så mycket i mina inlägg så i dag blir det ett kort och konsist (hur det nu stavas). Dessutom har han blivit beroende av att blogga och sitter här bredvid och har abstinens, han bara MÅSTE skriva innan han går och lägger sig.

Idag har jag tränat. Eller ja, tränat och tränat. Jag var med på uppvärmningen och hann sedan med ungerfär 5 min passningar med Madde innan jag höl på att lägga upp en pizza på planen. Fick var nog för den gången, magen hade sagt sitt. Hoppas det går bättre imorn för jag om någon behöver köra lite tuff och jobbig träning. Satt resten av träningen med Anna och förklarade vilket helvete hon har framför sig med operation och rehab, hoppas hon inte blev alltför nedstämd. Men hey, bättre att förbereda sig på det värsta! Hon kommer klara det galant.

Efter träningen blev det snabbdusch med bland annat en rosa Jenny. Ja ni såg rätt, rosa. Efter att ha somnat i solariet, trots att Lina stod utanför och försökte väcka henne samt ringa hennes mobil, var Jenny där man brukar vara vit efter bikinin helt grisrosa. Haha, roligt men om någon dag är det säkerligen brunt i stället. Efter detta gick vi ut och kollade Kropps U-lag mot Brukspôjkera. kunde ha kvittat för det var en sju helvetes dålig match. Kropps är säkert det lag i serien med bäst spelare individuellt, men kollektivt brukar det gå käpp rätt åt skogen. Trist, hoppas det vänder.

Nä, nu blir det till att göra sig i ordning för sängen. Ska bli himla skönt att sova länge imorn, har nämligen lovat Tobias att vi ska göra det. Sen blir det Torp.

Jäklar, det blev inget kort inlägg den här gången heller. Beundrar de som klarar av det. Får jobba på den saken.

Sov så gott.

MH



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: