2008-11-28
 13:16:50

Ny design.

Yes, som ni ser har design-Malin varit framme och ändrat om lite i bloggens utseende. Ska man ha en blogg så är det väl kul om man har en som inte ser likadan ut som alla andras. Lila blev den dessutom. Lila har nog för övrigt blivit lite utav min nya favvo-färg. Mycket snyggt enligt min mening. Har ju dessutom köpt mig ett par nya lila glasögon, så det vore väl fan om jag går och tröttnar på just den färgen snart. Återstår att se. Som tur är så har jag ju 3 par glasögon till i fall att senariot skulle inträffa.

Idag har jag varit flitig. Gick upp relativt tidigt och åt en macka för att sedan gå och gymma. Det blev inte Sportlife där jag har kort, så för att jag inte orkade gå ändå dit så bestämde jag mig för Motionshuset mittemot där vi bor. Tog ju emot att betala 125 kr för att träna en gång, rena rånet, men det löste sig ändå. Jag var nämligen helt säker på att jag tog med mig en 100-lapp och en 50-lapp, men det var visst en 20:a i stället för hundringen. Sa i receptionen att jag fick springa hem och hämta mer, men de var snälla och lät mig träna gratis idag. Tack för den Motionshuset! När jag kom hem åt jag lite mer, städade, gav katterna mat, bäddade och kollade ett avsnitt av One Tree Hill.

Nu sitter jag här framför datorn och ska kolla på tråkiga föreläsningar igen. Har lovat mig själv att från och med måndag så ska jag plugga minst 5 timmar varje dag. We'll see about that..

Ikväll blir det nog tacos med Tobias. Sen kan det hända att det blir Idol-kväll, Anna föreslog detta och det låter ju trevligt. Hoppas verkligen att den där Johan Palm åker hem för han håller inte måttet. Sen går jag nog och hyr mig tre filmer, bla Mamma Mia som jag ännu inte har sett, så jag har att göra i helgen när jag är själv hemma. Ska även kolla på J-SM hade jag tänkt, i alla fall i morgon.

Nä, nu ska jag plugga.

På återseende.

MH



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: