2008-11-25
 23:04:33

Snart läggdags.

Oj då, det blev ett inlägg till idag. Det rinner iväg, dra på trissor! Har en känsla att jag inom en snar framtid kommer vara en av dem som bloggar femtioelva gånger per dag.

Blev ingen träning idag, är fortfarande hängig efter min spy-attack igår, så det får bli imorn istället. Var ialla fall nere en stund i hallen. Måste tillägga att Mickis som M6 känns alltmer självklart. Eller ja, själklart och själklart, inte helt bakom flötet i alla fall. Hon lyckas i alla fall med ett säldyk efter varje avslut, det är få förunnat! Jag och Tobias tog en liten promenad till stan innan vilken rsulterade i en ny mascara till moi och 3 nya tröjor till Tobias. Hann även med en skogsbärspaj på McDonalds. Aldrig fel.

Imorn blir det plugg HELA dagen. Ligger efter så mycket efter semestern att jag håller på att få krupp! Oj vilken ångest.. Men det är bara att ta nya tag. På torsdag är en liten tripp till Torp planerad med Tobias. Man har verkligen nåt omedvetet begär av att shoppa bort halva studiebidraget första veckan. Att man aldrig lär sig.. Dessutom ska det räcka till en massa julklappar den här månaden, tur att man har sparkonton.

Har ju missat de två senaste One Tree Hill avsnitten så nu har jag febrilt sökt på google om vart man kan se avsnitten i efterhand. Och tro det eller ej, men jag hittade en sida där man kan se precis ALLA avsnitten gratis. Nu vet jag vad jag ska göra varje kväll när jag går och lägger mig..

Osar bränt från köket nu, min kära sambo fick för sig att laga makaroner och köttbullar kl 23 på kvällen eftersom han måste ha med sig lunch imorn. Tänk att den mannen aldrig kan vara ute i tid när det gäller nåt.

Sov så gott.

MH


Mickis

Hahaha måste skratta... Läste jag fel.. Mickis som M6 - kommer aldrig att hända! hoho



PUBLICERAT: 2008-12-05, 22:26:03 | URL: http://www.nogg.se/siwer

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: