2008-11-27
 18:18:45

Usch.

Att man aldrig kan bli frisk, fick bekanta mig med herr toalettstol idag igen. Jätte konstigt eftersom jag inte mår speciellt dåligt, men jag blir illamående direkt efter att jag ätit ett lite större mål. Mindre kul. Och för er som direkt får för sig att jag är gravid, framför allt min svärmor, kan glömma den tanken lika fort som den kom. Har helt enkelt nån Egypten-sjuka. Jaja, såg fram emot att träna idag och att gymma med Jossan innan men det blev inget av det. Bäst att hålla sig borta i fal att man har något som smittar de andra tjejerna. Får försöka pallra mig iväg och gymma imorn istället. Enda positiva med att vara hemma är att jag kan se Sverige - Polen direkt i stället för att spela in och kolla ikväll.

Hann i alla fall med Torp i förmiddags innan illamåendet kom. Hittade en JÄTTE urringad klänning på Lindex som bara kostade 99 kr just idag (bild finns längre ner). Vet inte när jag skulle få användning av en sådan, men det återstår väl att se. Sen blev det bla julstjärnor till fönstren och nya gardiner, kuddar och pläd till vardagsrummet. Även 24 par vita sockar till mig och Tobias. Vi var i stort behov av detta.

Ne, nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting. Som sagt, imorn blir det nog gym och plugg innan Tobias kommer hem. Sen ska vi ha film- och Taco-kväll. Mmmm.

Arrivederci.

MH



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: