2009-04-06
 23:01:11

Bedtime Stories

Träffade Emelie idag vilket var skit skoj! Vi tog en sväng på stan och avslutade med en fika på det relativt nya caféet vid Kungstorget, tror det heter Leijlas eller Leijas. Jätte mysig och de serverade kriminellt god vanilj latte. Innan handbollsträningen fick jag spacklat hallen, som jag nu äntligen ska ta tag i och måla om. Tänkte försöka göra detta nästa helg. Är dock lite i valet och kvalet över vilken färg jag ska ha på fondväggen. Resten ska vara vitt, men sen är jag inne på rätt så ljust grå eller lila. Ingen hysterisk lila utan mer åt det gråa hållet. Lila blir nog snyggast, men grått passar ju till allt. Får helt enkelt se vad jag hittar i affären. Funderar på att göra en fondvägg i köket med när jag ändå håller på, vet dock inte i vilken färg. Förmodligen blir det grått där i så fall.

I morgon blir det skola, gruppen ska träffas och skriva frågor till intervjuerna på Volvo PV i Torslanda på onsdag. Vi gör nämligen ett arbete om organisationskultur och ledarskap och valet föll således på Volvo.

Nu ska jag kolla lite på IKEAs hemsida innan jag slänger i handduken för idag. Förhoppningsvis ska jag dit med mamma och pappa den 24:e så jag måste faktiskt kolla vad som behövs. Nya stolar till köket blir det i alla fall. Dessutom ska jag göra fint på balkongen i år. Ska lägga trall på golvet och köpa ett litet bord och två små stolar till. Ska även försöka mig på att plantera några blommor, som jag sedan för en gångs skull ska försöka hålla vid liv. Brukar nämligen inte vara så bra på det.






Återkommer med eventuella fynd på IKEAS hemsida.

God natt!


Carro

Är det trall och möbler ifrån Clas Ohlson månne? Om inte så har vi det självklart där :)



PUBLICERAT: 2009-04-07, 21:34:40 | URL: http://carolinedrottz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: