2009-04-13
 23:00:10

C-vitamin boost

Drog i mig en rejäl kur c-vitamin efter träningen förut. Röd paprika på mackorna och 4 kiwi på det. Himla gott och nyttigt! Annars har det varit en lugn dag. Blev en tur till Torp i förmiddags med Jossan och Jenny. Inhandlade nya gardiner till köket och vardagsrummet, samt mer plast till kalket på toaletten. Snart är det klart, och ta mig tusan vad mycket snyggare det är nu än innan. Så himla billigt och enkelt! Har även hunnit med lite plugg men kanske inte så mycket som jag borde ha gjort.

Helgen, för övrigt, spenderades i Linköping. Vi tog en roadtrip dit för att överraska Elin när hon spelade med landslaget och det blev en riktig toppen helg! Orkar inte skriva så mycket om det, så för den som är intresserad kika in på Annas blogg och läs om det lilla äventyret.

I morgon blir det skola hela dagen och därefter träning. Tjejerna spelar en sjukt viktig match på onsdag, nämligen första kvalmatchen mot Tyresö. Heja heja!

Nu blir det ett avsnitt One Tree Hill innan jag somnar.

Förresten, jag fyller 22 år i morgon. Weiii!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: