2009-04-05
 22:32:01

Domenica sera

Söndagkväll igen och än en gång har en vecka tagit slut. Snabbt. Alldeles för snabbt.

Lördagskvällen spenderades med Jenny och filmen Get smart. Jag fullkomligt älskar sådana filmer där allt går fel. Hysteriskt kul, i alla fall enligt min humor. Vi hann även kolla Lugi - Guif innan vi blev alldeles för trötta. Så kul att Guif gick vidare, hoppas att de vinner SM-guld i år för de är det klart roligaste laget att se.

Idag var min mamma, pappa och lillebror och hälsade på. Torp besöktes, där inhandlades ett par vita Converse (som mamma var så snäll och betalade åt mig, hon är bäst) och några nya handdukar. Tobias hittade givetvis ett par nya t-shirtar, shopoholic som han har gått och blivit. Skämt åsido, men han har hysteriskt många t-shirtar. Och jackor. Och skor. Listan kan göras lång. Sen blev det en tripp till ÖB där en massa godis och kattmat inhandlades. Därefter blev det mat på Thai-restaurangen här bredvid, lika gott som vanligt. Dagen avslutades mad handboll på tv:n och en film, Passangers, som jag fullkomligt lipade sönder. Riktigt bra, men konstig film.

I morgon ska jag umgås med en av mina allra bästa vänner, Emelie, som äntligen har kommit hem från USA. Ska bli tippen toppen!

Nu blir det Supernatural på femman.

Trevlig ny vecka på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: