2009-04-20
 22:51:35

Exhausted

Begav mig till skolan vid 8 tiden i morse. Och vet ni när jag kom hem? Nio på kvällen. Det är så det ser ut dagen innan ett arbete ska lämnas in. Som tur var hade vi ju ingen träning idag, ser ut som om det blir ett par veckor ledigt. Väl hemkommen parkerade jag, som alltid på måndagkvällar, framför tv:n för att se CSI. Sen var det bara till att hoppa in i duschen och sen rätt ner i sängen.

Har under dagen fått köpt mig en ny laddare till datorn. Lyckades hitta en på Tradera, dock ingen begagnad utan en splitterny från något företag, för 300 riksdaler. Alternativet hade varit att köpa en ny orginaladapter från HP, men en sådan kostar 900 så en icke-orginal duger gott och väl för mig. Så länge den laddar datorn så jag kan använda den, i stället för att känna mig helt avskärmad från omvärlden, är jag nöjd.

I morgon är det grupparbete igen kl 9. Finslipning på arbetet innan det ska lämas in 12.00, sedan kommer resten av dagen gå åt att fixa fram en bra presentation tills på torsdag. På kvällen blir det nog en löprunda med min älskling och sedan myskväll.

I'm so excited.

Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: