2009-04-11
 00:09:28

Långfredagen - världens längsta fredag?

Tycker jag väl ändå inte att det är. Dagen har gått riktigt snabbt. Kan anledningen vara att jag inte gick upp förrän kl 12 mån tro? Fattar inte hur jag lyckas. Vaknade typ 9.30 och var rätt pigg men jag tänkte ändå ligga och dra mig lite. Självfallet somnade jag om och givetvis vaknade jag upp först 2,5 timma senare. Tack för den! Nåväl, gick i alla fall upp och städade samt pluggade lite. Fick varma mackor av Tobias till frukost (läs:lunch), vilket satt som ett smäck. Jätte gott! (Måste skriva så för att han ska känna sig uppskattad). Gav mig sedan iväg fram till stan för att kolla på födelsedagspresent åt min älskling. 22 år blir han i morgon, dock blir han nog aldrig mer än 17 i sinnet. Haha, nej skämt åsido. Han är ju stoooor nu. Det slutade i alla fall med att han fick ett par nya vita tygskor. Jätte snygga enligt mig. Och om ni undrar varför jag skriver det här på bloggen dagen innan han fyller så är anledningen den att han redan har fått dem, jag är nämligen inte hemma i morgon. Han blev jätte glad, eller snarare så verkade han jätte glad. Man vet ju aldrig, återstår att se om han använder dem någon gång. Passade på att fynda två tunikor åt mig själv, varav en är en födelsedagspresent från Tobias till mig. Alltså, jag köpte den själv men han står för betalningen. Kanske inte så roligt, men jag ville så gärna ha den. Kvällen avslutades med en super-duper god middag beståendes av helstekt fläskfilé, färskpotatis (dock importerad) och bearnaisesås. Mumma! Chkladpudding till efterrätt framför Så ska det låta rundade av en riktigt mysig långfredagskväll.

Nu måste jag sova, ska upp ganska så tidigt i morgon för ett smärre påsk-äventyr. Vad jag ska göra och vart jag ska håller jag för mig själv. Ni som behöver veta, ni vet. Och ni som inte vet, ni behöver heller inte veta. Så det så.

God natt och återigen; GLAD PÅSK!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: