2009-04-29
 22:05:01

Lidköping

I morgon ska jag åka "hem" till Lidköping och hälsa på. Äntligen. Har inte varit hemma sedan i julas tror jag. Ska bli riktigt kul! Jag och Anna åker dit i morgon för att följa med Jossan på någon liten fest hos hennes kompis Bettan. Resten av helgen ska jag bara umgås med vänner och min familj. Ska framför allt bli roligt att umgås lite med den andra Anna. Är dock lite orolig för mina katter. Tobias är borta han med hela helgen så hans lillebror Fredrik ska sova här och vara kattvakt. Men det går säkerligen galant!

Har under dagen varit i skolan, kollat ett par avsnitt av One Tree Hill, pluggat lite och kollat handboll Jenny. That's it!

I morgon bär det, förutom trippen till Lidköping, en sväng till solariet och tvättning som gäller. Får väl ta en promenix till Systemet med.

Nu blir det mer One Tree Hill.

Over and out.


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: