2009-04-08
 01:00:32

Migrän

Usch, jag vaknade vid 4 i natt av att jag hade världens huvudvärk. Och ingen vanlig heller, utan migrän. Försökte gå upp och ta en tablett men det bara flimmrade för ögonen så det var bara till att ligga kvar en stund till. Somnade om igen vid typ 6 och sov till 11. Då hade det tack och lov nästan gått över, var bara känslig för ljus och har gått med lite huvudvärk hela dagen.

Har i alla fall spacklat färdigt hallen så nu är det bara till att måla så fort jag får tid, vilket nog inte blir förrän nästa helg. Har gett mig på ännu ett projekt här hemma dessutom. Håller nämligen på att göra om vårt avskyvärt fula mintgröna kakel på toaletten till svart. Har köpt sådan där fiffig plast som man bara klistrar på plattorna. Det jobbiga är att det är fruktansvärt pilligt och tar sådan tid. Dessutom behövde jag 4 kvadratmeter och det fanns bara 2 kvar på Colorama. Så hälften är gjort, medans den andra halvan får vänta tills nästa onsdag då affären får in nytt. Så sjukt mycket snyggare än innan blir det i alla fall. Nu ska jag matcha det här med några snygga handdukar och nytt duschdraperi i nån cool färg. Just nu står valet mellan rosa, lila, röd och limegrön. Alldeles för mycket att välja på är ett som är säkert.

I morgon bär det av till Torslanda och Volvo PV för att göra intervjuer.

Sov så gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: