2009-04-27
 19:09:10

Nu beger jag mig ut.

Har precis kollat klart bioaktuella State of Play. Skit bra film, se den! Ikväll blir det nog nya Fast and Furious. Är helt frälst i att man kan kolla film på nätet utan att behöva vara olaglig och ladda ner. Har hittat riktigt bra sidor med mängder av filmer, dock är ju inte kvalitén på filmerna den bästa men det får man leva med. Igår såg jag dessutom The day the earth stood still, och även den var klart sevärd.

På tal om filmer så har jag precis bokat biljetter åt mig och Tobias till Änglar och demoner den 15/5. Äntligen.

Nåväl, nu blir det en löprunda innan CSI, och allt vad det nu är, börjar på tv:n. Ska unna mig några goda toast med kyckling och ost när jag kommer hem. Mumma!

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: