2009-04-09
 23:05:45

Skärtorsdagen

Är totalt slutkörd idag. Efter ett par timmars uppsatsskrivande i skolan har jag inte gjort något mer än att träna, men ändå är jag helt färdig och orkar knappt röra mig här i soffan. Har ont i varenda lem, benen har det värst. Värker likt växtvärken man hade som liten. Näe, nu ska jag sluta att beklaga mig. Är trots allt oerhört glad att jag har hälsan i behåll. Tur att jag kan sova hur länge jag vill i morgon. Fast, det kan jag ju i och för sig göra nästan jämt.

I morgon blir det en sista plugg- och städansträngning innan jag tar påskledigt. Vart och hur jag ska "fira" detta stora happening är ännu oklart. Eller rättare sagt.. Ni får helt enkelt hålla ut och se. Blir förhoppningsvis en liten tripp med Anna och hennes nya kompis under eftermiddagen också. Dessutom ska jag skämma bort Tobias med god mat och umgänge under kvällen.

Glad påsk!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: