2009-04-01
 23:14:17

Springa, springa mer och springa ännu mer!

Rubriken syftar på våran träning idag. Vi sprang en hel del, hoppade en hel del och svettades en hel del. Man är jäkligt lättlurad egentligen som tycker det är skoj att springa så fort det är en boll med. Utan den där bollen är det ju ett helvete rent ut sagt.

I morgon blir det till att gå upp klockan 8. Måste plugga en del innan jag och Jenny beger oss iväg till Sportlife vid 10 och gymmar. Därefter är det lunch på Cheers. Hoppas att det inte är något gott i morgon (bisarr önskan?), så att jag kan ta ärtsoppa och pannkakor utan att behöva välja bort något delikat.

Helt sjukt vilket väder vi haft idag. När jag gick hem från träningen klockan 9 på kvällen var det fortfarande varmt. Vad hände där liksom?

Snart kommer min älskade lilla Emelie hem från sin 2 år långa au pair tripp i USA. Äntligen! Ska försöka övertala henne att flytta till Uddevalla hade jag tänkt, hennes mamma bor nämligen inte långt härifrån i Munkedal. Får se hur det går med den briljanta planen. Försöka går ju alltid.. :)

God natt och hoppas på en lika fin dag i morgon. Det gör jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: