2009-04-02
 22:48:39

Sunshine med stort S

Återigen sol och varmt ute idag. Och hur spenderas en sådan dag bäst? Jo, givetvis genom att inviga Cheers uteservering med en nästan 2,5 timma lång lunch. DET är höjden av välbehag. Att det hela dessutom kryddas med extremt god mat gör naturligtvis saken ännu bättre. Kycklingfilé med vitlökscremefraiche och GI-grönsaker, dvs typ ugnsstekta morötter, rödlök, paprika och färska champinjoner. Sen pannkakor på det. Mumma.

Innan detta hade jag, Jenny och Elin varit på Sportlife och tränat. Var faktiskt uppe klockan 8 i morse och pluggade. Det är en bedrift för att vara mig, brukar i stort sett aldrig gå upp innan 11 de dagar jag inte ska till skolan. Stort kors i taket.

Annars har resten av dagen bestått av plugg och handbollsträning. Sjukt hur ont jag har i kroppen efter den här veckans träningar (kanske är på tiden att jag börjar stretcha så jag inte går som en gammal fotbollsspelare när jag blir äldre), och än är det inte över eftersom vi även tränar på lördag. Dessutom klockan 9 i Färgelanda. det innebär en uppgång vid 7 snåret. Hmpf!

I morgon är det skola mellan 9 och 4, grupparbete och seminarium står på tapeten. På kvällen blir det lugnt med fredagsmys och Så ska det låta. Pensionärsstämpel? Oooo ja.

Nu blir det sängen, god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: