2009-04-01
 12:27:20

Träningsvärk

Vaknade i morse med världens träningsvärk i mina axlar och armar. Antar att det är efter bänkpressen i måndags. Men va fasen, det är ju bättre att ha värk för då vet man ju att det har gett något i alla fall, än att man inte känner något alls. Så resonerar förnuftiga jag.

Började dagen med att läsa lite inför seminariet på fredag och fixa min och Tobias deklaration, sen blev det till att ta tag i städ och disk. Bara tvätten som ska vikas ihop nu. Måste iväg och handla lite dessutom, vårat kylskåp ekar om man pratar i riktining mot det när dörren är öppen. Och äta bör man, annars dör man. Får se vad det blir för kulinariskt idag, är riktigt sugen på varma mackor men det ä ju ingen riktig mat egenligen. Får väl kanske bli det ikväll efter träningen i stället.

Ikväll är det återigen träning, och säkert en jobbig sådan med mycket spring precis som i måndags. Men det är alltid skönt efteråt, så man får väl tänka så.

Funderar på, om jag hinner, att ta med mig katterna ut en stund idag. Eftersom de är innekatter så måste man ha dem i koppel, och det tar emot lite måste jag säga. Känns rätt fjantigt att gå runt med två katter i koppel. Dessutom har Mimmi aldrig varit ute, så det är nog bäst att Tobias är med på min genialiska plan. Så att vi kan ta varsinn.

Nä, nu väntar boken på mig och sen blir det till att gå ut i solen. Sjukt skönt väder!


Grym låt




Auf wiedersehen. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: