2009-04-04
 18:17:44

Tvätt och städ

Tar nu en paus i mitt tvätt och städande. Är helt slut och skulle somna med en gång om jag lade mig ner. Så därför gör jag inte det. Ofta man gör sådant här en lördag kväll. Men tvätthögen var stor och i morgon kommer min familj på besök så då får det allt vara rent och fint.

Annars har jag hunnit med träning och en Göteborgstripp idag. Träningen kan tyckas vara helt åt helvete en lördags morgon, men det var faktiskt riktigt skönt. Man kommer helt enkelt igång tidigt och har hela dagen framför sig i stället för att sova bort den. Matchen vi kollade på i Göteborg var inte direkt underhållande. Trodde Hisingen skulle vara bättre och klara av att slå ut Tyresö i kvalet till elitserien men de spelade en och en, och inte som ett lag som sig bör, så de har spelat färdigt för säsongen. Bättre lycka nästa år. Nä, blir det ner till tvätten och sen en avslutande damsugning.

Ikväll bli det till att gå och hyra film, troligtvis med Jenny a.k.a Jerry Arm.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: