2009-04-25
 12:06:23

Update

Har sedan sist avslutat kursen Organisation och ledarskap. Vi lämnade in arbetet i tisdags och torsdags var det dags för opponering (för er som inte vet vad det är, typ konstruktiv kritik) och presentation av rapporten. Det hela gick smärtfritt och vi fick reda på att vi blev godkända. Först om två veckor vet vi om det till och med räckte till ett VG. Har en svag aning om att det faktiskt kan komma att göra det, men som sagt, det återstår att se.

Igår spenderades första halvan av dagen med mamma och pappa på IKEA. Inhandlade bland annat ett par nya lampor,  köksstolar, skålar och tallrikar, vaser och ljus, bordstabeletter och annat mindre krims krams. Som alltid på IKEA.

        


På kvällen kom Jenny hit och kollade på Så ska det låta, vilket för övrigt var kasst igår, och Dude where's my car?.

Idag blev det tidig uppgång vid 8 för att tvätta. Har dessutom försökt sätta upp gardinstången som Mimmi rev ner i natt, men det går inte alls så jag får nog anlita lite experthjälp för detta projekt.

Vad som händer idag vet jag inte än. Kanske blir det grillning eller något annat festligt. Om inte så blir det en heldag för mig själv eftersom Tobias är borta hela dagen. Ska i vilket fall kolla handbollsmatchen på tv sen, Sävehof mot Eslöv, och det är inga höga odds på att Sävehof vinner och tar sig till final.

Nä, nu ska jag gå ut och ta mig en promenad i det fina vädret. Kan ju inte sitta inne när det är hur varmt som helst.

Sayonara.


Helen

Vad duktig du är, grattis till skolan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: