2009-04-08
 22:38:33

Volvo PV

Nu är äntligen intervjuerna på Volvo genomförda. Nu återstår bara arbetet på 20 sidor som ska vara klart om två veckor. Härligt! Vi börjar i morgon klockan nio. Tur att jag har de andra i gruppen för själv skulle jag aldrig klarat det. Har inte direkt greppat ämnet än kan man säga.

Fick besök av Anna och Tobias lillebror Fredrik lagom till handbollen på tv förut. Lindesberg fick storstryk, vilket är väldigt synd för jag gillar deras handboll. Sävehof valde Guif och jag kan inte annat än föfäras. Jag hade nämligen hoppas på just dessa lag i finalen. Måste jag välja mellan dem är valet självklart, jag väljer Guif alla dagar i veckan. De imponerar så sjukt mycket med sitt ungdomliga lag. Grymt underhållande handboll!

Som sagt skola antagligen hela dagen i morgon, sedan blir det handbollsträning. Gött!

PS. Akons nyaste skiva, Freedom, är så sjukt jävla bra. Alla låtar låter nästintill likadant, men det spelar föga roll för mig. De är så jäkla bra. Nu vet ni.

God natt allihop!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: