2009-08-05
 16:02:49

Aj min nacke!


Igår hade vi ju brottning i stället för vanlig hederlig fysträning. Det var rätt kul och att få se vissa av oss i laget göra framåt- såväl som bakåtkullerbyttor kan nog näst intill beskrivas som genialt roligt. Herregud. Att någon dessutom fick gå av träningen när hälften återstod pga att det snurrade för mycket i skallen gjorde ju inte saken sämre. Denna tjej, som inte ska nämnas vid namn, som blev vit som ett lakan i ansiktet. Hahahaha!

Idag är det lugnt på jobbet. Sitter och läser Aftonbladet mm mellan varje samtal, vilket ligger på en snittid på 3 min. Med andra ord inte mycket att göra idag. Har för övrigt en helvetisk träningsvärk i nacken idag. Känns som nackspärr men det är det ju inte, uatn givetvis så är det en en smärre biverkning från brottningen.

Ikväll blir det fys igen. Den här gången är det gym och löpning på programmet. Dock har jag förhandlat mig till med våran fys-tränare Annelie att jag ska cykla i stället för att löpa. Tydligen skulle det bara bli lugn jogg så då är det lika bra att "vila" knät lite och cykla ur lite slaggprodukter som det så fint kallas.

Hittade ett rätt skönt citat på någon blogg förut som Andreas Kleerup hade sagt, så jag avslutar detta inlägget med:

-Man måste hitta en balans i allt, vad det än är. Som när man är på hotell och får en instinkt: "Jag vill slänga rödvin på den här väggen". Då måste man tänka: "Nej jag tar vitt vin istället".

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: