2009-08-27
 11:45:15

Blä

Har på tok för mycket att göra idag och alldeles för lite ork/vilja till att göra det. Delar av mig av min lilla "to do"-lista så att jag har den svart på vitt. Då kan jag inte komma sen med någon bortförklaring till varför jag uteslutit vissa grejer.

♦ Plocka in alla kläder som ligger överallt
♦ Ta disken som fyller hela diskhon med råge
♦ Byta sängkläder och bädda
♦ Byta kattsand
♦ Dammsuga och damma
♦ Tvätta
♦ Packa inför Danmark
♦ Laga mat
♦ Hjälpa Anna med lite data-grejer
♦ Fixa nya låtar till mobilen så det finns något att lyssna på under helgen

Finns säkert fler saker som behöver göras, men jag börjar med det.

Har varit hos naprapat Jesper nu på morgonen och fått en ny omgång massage av vaderna samt den-där-maskinen-som-typ-är-som-ultraljud-men-ändå-inte-fast-jättebra-för-knät.

Nä, sysslorna ringde.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: