2009-08-11
 21:34:24

Bummer!

Vaknade med en helvetiskt huvudvärk i morse, och till råga på det givetvis även mensvärk. Yey. Men, det var bara att gå iväg till jobbet som vanligt. I med ett par alvedon så släpper det säkert tänkte jag. Men icke. Att då sitta framför en dator och inte röra sig överhuvudtaget en hel dag är ju inte att föredra. O nej. Funderade på att gå hem tidigare men jag stannade kvar ändå. Väl hemma var jag tvungen att städa lite snabbt och laga lite mat. Därefter stängde jag in mig i sovrummet med neddragna persienner och sov 2 timmar. Ingen träning med andra ord. Det hade inte funkat med brottning idag. Speciellt inte om vi skulle gjort alla de hjulningar och kullerbyttor vi gjorde förra veckan. Då hade jag nog lagt en pizza där på mattan. Inte så tilltalande.

I morgon är det åter jobb, och därefter är det Cooper-test som gäller. Jag bävar inför detta då jag vet att jag kommer att vara sjukt mycket sämre än de andra. Nog för att jag har förbättrat mig avsevärt sedan jag började träna i vintras, men jag är inte i kapp de andra i laget på långa vägar. Har dock samlat vuxenpoäng här under kvällen genom att inse att jag inte springer för någon annan. Så vad jag får för tid är egentligen skitsamma. Så länge den är bättre nästa gång vi gör det. Punkt slut. Herregud, jag tråkar ju ut mig själv med det här snacket. Sorry.

Förresten, jag har ju inte nämnt det faktum att jag faktiskt (efter tusen år) äntligen har spelat en a-lagsmatch med Kropps. Har ju tillhört dem i två år nu men mitt knä har ju krånglat utan dess like så det har helt enkelt dröjt. Man skulle kunna kalla mig "världens sämsta nyförvärv". Yes, thats me! Hur som helst så spelade jag bara 10 min av träningsmatchen mot Gjerpen, men det var ändå jätte kul. Kan ju nämna det att vi vann också. Gött.

Nu blir det lite hallonsorbet samtidigt som jag kollar klart Real Housewives of New York. Riktiga nötter det där men ack så roliga. Eller snarare skrattretande.

På återseende.


Matilda

Real housewifes of N.Y kan ju vara det mest briljanta någonsin! Så briljant dåligt, korkat, tilltalande, skrattretande och fantastiskt roligt! Bäst måste ju hon Ramona vara. SÅ. SJUKT. BLÅST!



PUBLICERAT: 2009-08-13, 18:29:54 | URL: http://matildalovisa.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: