2009-08-20
 11:57:45

It's been a while

Nu är det så där tok-längesedan jag uppdaterade igen. Det kommer bli andra bullar nu när jobbet är över och jag återgår till vardagen med skola några dagar i veckan. Då kommer det förhoppningsvis bli dagliga updates i alla fall. Va så säker på't..!

Sedan sist har min tillvaro bland annat innehållit coopertest (gör ett medvetet val att inte kommentera det mer detajerat), träningsmatcher, helgträningar, räkfrossa, jobb och en massa annat. Fullt upp med andra ord. Nu är det återigen en fullspäckad helg på gång. I morgon är det först jobb (sista dagen för den här sommaren), sedan löpträning. Därefter ska vi kolla herrarna som spelar träningsturnering samt festa till det lite med god mat och dryck. På lördagen är det jobb med handbollen på något bilevent här i Uddevalla mellan 11.00 och 01.00. Därmed är hela lördagen planerad. På söndagen blir det till att städa efter lördagen och kolla lite mer handboll.

Därefter börjar min 1,5 vecka långa ledighet! Herrgud så skönt det ska bli. Hade egentligen tänkt göra en tenta den 26:e som jag fortfarande inte har gjort, men jag hoppar över det och skjuter fram den ett tag till. Vill vara helt ledig fram tills den nya terminen börjar den 3:e september.

Fick precis ett samtal av en av våra naprapater, Jesper. Vi tog nämligen blodprov i tisdags för att kolla att det stod rätt till med HB och järn. Tydligen såg mitt HB bra ut men jag hade järnbrist så jag ska äta något som heter Niferex i 3 månader. Hoppas jag blir lite piggare då, har kännt mig lite slö det sista och förmodligen är det pga av detta. Det konstiga är att när vi gjorde samma test förra året så var det ingen järnbrist i sikte. Konstigt med tanke på att jag har börjat äta betydligt bättre sedan dess. Kanske ska övergå till McDonald's, pizza och Sibylla igen? Nej tack, jag tror inte det.

Ikväll väntar dubbelträning. Först handboll i 90 minuter, sedan styrka i 60. En lång kväll med andra ord.

Nej, nu måste jag kila upp och käka lunch.

På återseende



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: