2009-08-25
 22:34:28

Mörbultad x 1000 upphöjt till 10

Ja, det är så min kropps känns just nu. Min rumpa är inte nådig, vet någon som inte kommer kunna sätta sig ner på toaletten i morgon. Kul. Igår gjorde vi bland annat utfallshopp med hantlar, vilket tar rejält, och idag körde vi återigen brottning. Ni förstår ju att vi är rätt nertränade nu när det gäller benen. Oh Jesus (Madde citat).

Nämnde ju igår att jag skulle sammanfatta helgen, men det orkar jag inte så det får bli en kortis. I fredags var det sista dagen på jobbet för i sommar. Fika med cheferna och en liten present senare så lämnade jag Telias faktura kundtjänst. Kanske för gott? Vem vet. Därefter var det dags för träning, som dagen till ära bestod av en massa olika intervaller, och efter träningen följde herrarnas match och lagfest. Kvällen avslutades med utgång. På lördagen jobbade vi på något som man inte kan kalla annat än en rejäl raggarträff. Var hemma 02.30 och efter ca 4,5 timmars sömn var det bara till att gå upp igen för att städa hela området från dagen innan. Städa låter väl inte så farligt, det var bara det att vi skull plocka upp ALLA fimpar, tuggummin och snusprillor som fanns. Tur att vi var många, annars hade det tagit tid. Söndagen avslutades med att kolla på herrarna, en 4 timmar lång power nap och Män som hatar kvinnor med Tobias. 

Gårdagen, dvs min första lediga dag, spenderades hos naprapat Jesper med bla vadmassage och något typ av ultraljud på knät. Därefter följde lunch på stan med Tobias, städning och träning.

Idag har jag varit på Torp med Anna och Jenny. Inhandlade 2 nya tröjor på Gina Tricot, hämtade ut nya löparskor på Stadium och köpte en ny dator. En tråkig men ack så välbehövlig utgift.

         

Morgondagen börjar med solning på Hawaii runt 10, därefter ska jag hem och betala räkningar samt fixa en massa grejer inför skolan. Bland annat lämna studieförsäkran till CSN så jag får några pengar. Tänkte att jag skulle försöka mig på en ny design till bloggen också, har börjat tröttna på allt svart. Vi får se, vi får se. Ska nog försöka övertala Jenny att ta en lunch på Cheers i morgon. Tror inte det behövs så värst mycket övertalning i och för sig. Hon brukar vara lättflörtad.

Nä, nu ska jag greja lite med datorn och käka hallonsorbet.

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: