2009-12-04
 15:05:15

2009.12.04

Nu var det fredag igen. Känns som om det är fredag hela jäkla tiden. Dessutom hinner man ju knappt logga in på facebook innan man ser alla statusuppdateringar med den här jäkla hysterin om "fredagsmys". Ärligt talat, OLW's reklamjingel har fan slått slint i huvudet på hela svenska folket! 

Har i alla fall frisknat till nu. Är dock fortfarande dunder förkyld men annars mår jag fin fint. Igår tränade jag för första gången på hela veckan, dock blev det en väldigt lugn sådan. Cyklade 2 mil på motionscykel samtidigt som jag kollade på tjejernas match mot a-pojkarna. Ingen vidare match btw men det fanns små ljusglimtar här och där.

Ikväll väntar b-lagsmatch mot Svingeln (Sports farmarlag). På pappret ska det vara en lätt match; vi ligger etta och är obesegrade medans Svingeln ligger sist. Dock vet ju alla som kan något om sport att vad som helst kan hända. Det låter klyschigt men så är det faktiskt. Vi har dessutom knappt lag i kväll eftersom juniorerna har j-sm i helgen. Vi är 6 st från a-truppen som är med, sen har jag ingen aning om vilka mer ledarna har lyckats skrapa ihop. Jag hoppas verkligen att vi har i alla fall en avbytare eftersom jag knappast kommer att orka hela matchen med tanke på att jag har legat sjuk hela veckan. På tal om att orka så ska jag göra det där jäkla BIP-testet i morgon innan handbollsträningen. Tror vi är 4 stycken som var borta på måndagens träning som ska göra det. Kul att göra det när man är så nere man kan bli rent fysiskt, men vad tusan, det är bara att bita i och göra sitt bästa. Jag ska i alla fall förbättra mig, om jag så svimmar av utmattning efteråt.

Nu ska jag bege mig till köket för att göra köttfärsbiffar med hemmagjorda potatisklyftor. Gott.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: