2009-12-10
 17:11:11

2009.12.10

Dagens konstateranden:

1. Det är Nobeldagen.
2. Jag har namnsdag.
3. Jag har pluggat åt helvete fel inför tentan. Hade kunnat skippa 70 % som står i lagboken man får ha med sig.
4. Jag kan inte riktigt resterande 30 % som inte finns med i lagboken. Hoppas det jag kan kommer på tentan.
5. Jag måste eventuellt hoppa över gymmet efter träningen idag för att gå hem och köra sista pluggspurten.
6. Mjölkchoklad är så förbannat gott.
7. Bästa låten på min Ipod just nu är Sum 41 - With me. Överlägsen.

Nu blir det en sista kolla på skolgrejerna innan Tobias kör mig till träningen.

Förresten, det här är det 300:e inlägget på bloggen. Värt att nämna tycker jag. Grattis till... mig själv eller nåt.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: