2009-12-18
 23:25:39

2009.12.18

Nu har jag kollat upp foten och läkaren tror, precis som jag, att det inte är värre än en rejäl stukning. Gött! Ska i alla fall på ett återbesök om två veckor för att se så att allt går bra, vilket det naturligt kommer göra. Allt annat är uteslutet. Så, nu stryker vi ett sträck över foten.

Den här fredagen har spenderats med Jenny i Kropps souvenir shop på stan. Det var meningen att vi skulle sälja lotter, glögg och pepparkakor där mellan 11 och 18 men besökarna uteblev så vi ägnade dagen åt annat i stället. Bland annat så gick vi och kollade lite i affärer, åt lunch på Cheers med Madde och gick och hämtade ett litet rehab program hos Jesper på Kroppsforum. Klockan 4 fick vi lov att gå hem för dagen. Skönt det. Gick i alla fall och handlade grejer till tacosen vi har ätit under kvällen och därefter följde Jenny med mig hem och kollade på VM-semin mellan Frankrike och Spanien. Resten av kvällen har jag och Tobias kollat på nya Wallander, fixat lite skivor och sedan har jag även röjt lite i skåpen i köket. Kul grej att underhålla sig med en fredagskväll. In deed.

I morgon väntar tvätt från 07.00. Ska försöka göra klart den så fort som möjligt så att jag och Tobias kan infinna oss på Torp när det öppnar klockan 10 för att köpa klart de sista julklapparna. Därefter väntar två handbollsmatcher; damerna mot Kärra och sedan herrarna mot Hallby. En heldag i hallen med andra ord. Hoppas givetvis på vinst.

Söndag kommer bli en riktig slappardag. Bio är inplanerat och givetvis är det Avatar som ska ses. Ska dessutom åka och slänga en massa skräp från vinden samt lämna alla plastpåsar med kläder som finns däruppe i någon sådan där klädinsamling. Har vi inte behövt dem det senaste året så finns det nog de som behöver dem mycket bättre.

Måste även nämna att jag klarade sista tentan. Hur skönt som helst!

Ha!, klockan är 23.23. Det är rätt skrämmande, men helt ärligt så ser jag klockan nästan varje dag när den står på 23.23. Vad är oddsen, liksom?

Nu blir det till att läsa nya Hänt Extra jag inhandlade idag och därefter måste jag sova. Klockan ringer 06.45 för att gå ner med tvätten. Kul.

Natti natti.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: