2009-12-08
 22:57:45

Brottning

Kvällens träning bestod av brottning. Vet inte riktigt vad jag tycker om det egentligen. Det kan vara väldigt roligt och vissa övningar är skit bra. MEN, vissa övningar gör riktigt ont och kan verkliigen inte vara bra för oss som inte är brottare. Nåväl, förhoppningsvis överväger fördelarna nackdelarna.

Annars har dagen bestått av mathandling och plugg. Hann spendera några timmar med min älskade sambo innan han for iväg igen. Det gäller att ta vara på timmarna vi får ihop. Han jobbar hela dagarna och sen har båda träningar på kvällarna. Bortamatcher på helgerna och att han dessutom jobbar natt ibland gör att tiden verkligen är knapp och man får planera sin tid tillsammans.

I morgon väntar tentaplugg med Nypan på biblioteket klockan 10. Därefter blir det nog en lunch på Cheers och eftermiddagen kommer gå åt till ännu mer plugg. På kvällen väntar löpning och därefter handboll.

Nu ska jag läsa igenom sammanfattningarna en sista gång för idag, därefter blir det ett par kapitel i min bok. Hoppas även på att Tobias kommer hem från julfesten snart så jag hinner se hann innnan jag somnar.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: