2009-12-22
 21:25:29

Hektiskt

Jag är väl inte riktigt rätt person att skriva saker som att tiden inte räcker till och att jag vill ha fler timmar på dygnen. För som ni vet har jag ju inte speciellt mycket att göra när inte pluggandet tar upp all tid, dvs typ veckan innan tentan. Däremot har jag haft mer än vad jag är van vid sista dagarna, därav rubriken. Idag har jag till exempel städat hela lägenheten och skrubbat minsta lilla vrå. Det är bokstavligt talat skinande rent på Göteborgsvägen 14 C. Sedan har jag även varit och handlat med Tobias, hämtat och provat fotledsskydd på Kroppsforum samt tränat. Träningen som för övrigt skulle varit fys i Sommarhemshallen men som i stället blev spinning och core på Sportlife.

I morgon är det ännu mer tidspress. Innan vi åker hem till Lidköping runt 4 snåret ska jag ha bakat Herman (kakan), gymmat, varit framme på stan och köpt sista julklappen samt hämtat en ny lins hos optikern, och dessutom packat ihop allt vi ska ha med oss. Får nog kanske hoppa över gymmet på Sportlife och istället köra nåt i Lidköping.

Nu ska jag fortsätta kvällen med att lägga in mina nya ljudböcker på Ipoden. Camilla Läckbergs Fyrvaktaren och Mari Jungstedts Den dubbla tystnaden blev det.

Hej!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: