2009-12-22
 00:02:25

Lista

Namn: Malin
Piercingar: En utöver öronen.
Tatueringar: En på sidan av magen.
Längd: 175,5 cm.
Skostorlek: 39.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Fräknar: Inga.
Motto: Hellre en fågel i skogen än tio i handen.


Kär?
Väldigt.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, inte för tillfället.
Vilket schampo använder du? Olika. Ibland dyra som Joico, ibland billiga som Barnängen.
Vilken parfym använder du? Mest DKNY, men även Britney och Calvin Klein.
Vad är du rädd för? Att bli ensam.
Gillar du att tvätta? Hatar det.
Gillar du berg- och dalbanor? O ja.


Senaste...
Filmen du hyrde? L.A Gigolo.
Filmen du såg på bio? Avatar.
Filmen du köpte? Oj, ingen aning.
Låten du hörde: Petter – Min kärleksaffär.
Låten du laddade ner? Eric Grönwall – Higher.
Personen du ringde? Tobias.
Personen som ringde dig? Tobias.
TV-program du såg? Vänner.
Person du tänkte på? Min lillebror.


Favorit...
Låt: Linkin Park – Leave out all the rest
Sak att göra: Mysa i soffan framför en bra film och spela handboll.
Sport: Handboll.
Dryck: Coca-Cola.
Kläder: Mjukiskläder.
Film: Oj. Twilight kanske.
Bil: Volvo XC60.
Serie: Gossip Girl.


Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Ja, Tobias faktiskt.


Antal...
Gånger du varit kär?  En.
Gånger ditt hjärta brustit? Noll.
Hjärtan brustet på grund av dig? Noll, vad jag vet.
Tjejer du kysst? Noll faktiskt.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Alldeles för få. Högst ett tiotal.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Helt seriöst ingen aning, men rätt många gånger.


Senaste...
Boken du läste? Den förlorade symbolen av Dan Brown.
Personen du fick e-mail av? En Victor som jag köpte kurslitteratur av.
Personen du fick brev av? Julkort från Anna idag.
Personen du fick sms av? Tobias.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Sist jag var hemma. En månad sen kanske.
Saken du köpte? Julklappar.


Vad har du gjort idag?
Varit i skolan och tränat.
Var det kul?
Kul och kul, det var inte tråkigt i alla fall.
Brukar du svära mycket? Har en tendens att göra det ibland.
När stiger du upp på morgonen? Beror på. Är jag ledig oftast inte före tio.
Vad har du på dig? T-shirt & mysbyxor.
Vad ska du göra ikväll? Läsa min bok och sova.
Vad är du allergisk mot? Ingenting.
Var har du ont? I min fot (men bara lite).
Använder du hårspray? Nästan aldrig.
Kan du stå på händer? Ja, men inte speciellt länge.
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark.
Salt eller socker? Socker.
Gillar du ketchup? Haha, ja.
Är du glad nu? Ja, men trött.
Var du glad igår? Ja, det var jag allt.
Vad dansar du till? Allt möjligt.
Stockholm är... ? En överskattad stad?
Göteborg är... ? Bättre än Stockholm.
Kan du sjunga? Innerst inne vill jag svara ja, men nej. Tyvärr.
Spaghetti eller makaroner? Makaroner.
Land du vill besöka? Kroatien. Förhoppningsvis i sommar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: