2009-12-23
 14:38:04

Sista julklapparna inhandlade

Så där, nu har jag allting klart inför avfärden mot Lidköping. Klockan 4 packar vi in oss själva med väskor, julklappar och katter i bilen. För första gången på länge längtar jag efter att fira jul och äta en massa julmat och godis. Julkänslan har för en gångs skull infunnit sig.

Ska ta en snabbdusch nu. Fick nämligen köra mitt gympas här hemma eftersom jag inte hann iväg till Sportlife. Körde precis som igår core, vilket inte var speciellt skönt med tanke på träningsvärken från gårdagens pass, samt en massa andra styrkeövningar. Plöjde även igenom rehabprogrammet för foten.

Herman-kakan är nu för övrigt bakad och den blev riktigt god. Tror dock inte det var smetens förtjänst, utan snarare alla de hallon jag slängde i tillsammans med kokos och vit choklad. Den får i alla fall följa med hem till mamma och pappa, här kommer den inte bli uppäten annars.

Hinner jag inte skriva nåt mer innan morgondagen så god jul på er alla (snarare: ni få) läsare!

XoXo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: