2009-12-01
 13:36:15

Still sick

Är sjuk idag med. Illamåendet är nästan borta men nu har jag helvetiskt ont i halsen i stället. Vet inte vad som är att föredra; att spy eller att ha så ont i halsen att man knappt kan svälja. Hugget som stucket känns det som.

Ska försöka plugga lite nu, det behövs verkligen. Ska se om jag hittar någon sammanfattning på nätet om det de gick igenom igår på föreläsningen. I värsta fall får jag läsa om det själv i boken, dock är ju en färdig sammanställning av det viktigaste att föredra. Måste även läsa igenom rättsfallen vi har till morgondagens föreläsning, förhoppningsvis är jag bättre så att jag kan gå på föreläsningen. Dessutom är den mellan 8-11 så då kan jag åka hem och lägga mig efteråt om det skulle behövas.

Blir ingen träning ikväll heller. Tröttsamt. Även om det är brottning, vilket kanske är en favoritträning, så hade jag tusen gånger hellre varit med på den än att ligga här. Hade nog rent av hellre sprungit cooper-test, vilket är det absolut värsta jag vet i träningsväg.

Grymmaste filmen på länge har snart premiär, Avatar. Jag fullkomligt älskar trailern så jag hoppas att filmen håller måttet. Sen gör sig musiken i trailern riktigt, riktigt bra. Snacka om pampigt! Se efter själva så får ni se.


Nu; plugg.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: