2009-12-07
 22:40:27

Svintrött.

Är så trött att ögonen går i kors. Efter en dag med plugg och träning är jag totalt slut så det får bli ett kort men informativt inlägg. Sedan sist har jag:

♥ spelat b-lags match (vinst igen)
♥ spenderat hela lördagen åt handboll (först träning, sen hem & kolla damerna på tv:n, tillbaka till hallen för j-sm, sen hem för att se guif-sävehof och återigen tillbaka till hallen för j-sm)
♥ kollat lysekil - höfers (tyvärr vann höfers vilket stör mig nåt enormt)
♥ pluggat

Ja, inte så mycket mer än handboll och plugg med andra ord.

I morgon blir det ännu mera plugg, har ju tenta på fredag och jag börjar få lite panik över allt man förväntas kunna. Ska dessutom sticka iväg och handla med Tobias när han slutar jobbet. På kvällen är det brottningsträning som gäller. Hoppas min fot mår bättre då. Trampade lite snett på träningen förut men fortsatte träna och nu bultar det rejält i den. Äsch, det är bara att bita ihop. Ont kan jag ha när jag blir gammal.

Nu ska jag läsa igenom mina sammanfattningar inför tentan sen blir det sängen och ett avsnitt av CSI:NY. Mina andra serier verkar ha säsongsuppehåll för det kommer inte in några nya avsnitt. I och för sig bra eftersom jag måste lägga all vaken tid, som inte spenderas på handboll, på att läsa avtalsrätt. Avslutar nog kvällen med ett par kapitel i min über-bra-iga bok Den förlorade symbolen. Det förutsatt att jag inte somnar innan vill säga, och det kommer jag garanterat göra.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: