2009-12-15
 12:07:21

Uttråkad

Sitter här i soffan och är så uttråkad som man möjligen kan bli. Bara för att jag är halvt invalid för tillfället så vill jag ju bara göra saker som kräver att man kan röra sig obehindrat. Gå iväg och träna, gå fram på stan och kolla julklappar, gå och handla. Inget av det är möjligt. Nej men jag är inte alls bitter! Nej, nej.

Ska i alla fall bege mig iväg till Jesper på Kroppsforum snart. Han ska hjälpa mig att fixa en öppen remiss hos vårdcentralen så att jag eventuellt kan åka till Göteborg och undersöka foten. Jag kan för övrigt röra den mer idag, men den gör fortfarande lika ont och är helt sned. Nog för att jag har rätt sneda fötter annars, men det här är super duper snett. Hur som helst kommer det bli en pers att ta sig dit. Eftersom Tobias jobbar och inte kan köra mig så får jag ta bussen och hoppa på kryckorna sista biten. Snacka om att jag kommer vara helt slut när jag kommer fram. Ger mig dock iväg i god tid så jag kan ta lite pauser på vägen. Har 20 min på mig att ta mig från bussen till Kroppsforum, en väg som vanligtvis tar mindre än 5 min att gå.

Nu; måla om naglarna.

Bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: