2009-12-13
 12:14:25

What day? Gameday!

Idag vankas det match borta mot Kärras b-lag. Har ont precis överallt efter veckans alla pass men förhoppningsvis är det inget som en rejäl uppvärmning råder bot på.

Om en timma kommer Jossan hit för att ta hand om min vedervärdiga utväxt i håret. På tiden, eller vad? Fattar inte varför jag aldrig tar tag i det tidigare. Samma gamla visa varje gång. Hur som helst ska det återigen bli vanlig brun färg i stället för den brun/röda jag hade sist.

Helgen har som vanligt gått mycket snabbt. Fredagskvällen spenderades i Jennys nya lägenhet med henne, Jossan och Nypan. Tacos, morötter, chips och dipp intogs i mängder tillsammans med cola och fanta. Frossa kan man kalla det. Lördagen började med träning i Färgelanda mellen 9 och 11. Därefter begav jag mig hemåt och tog en 2 timmar lång power nap. Tanken var att den skulle bli 30 min lång, men vad tusan, jag hade ju inga planer ändå. Resten av dagen bestod av film, tv, matlagning och mys med Tobias.

Nej, nu ska jag fortsätta slö-titta på skidskyttet och börja packa väskan inför matchen.

Imorgon väntar en ny kursstart!

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: