2009-02-14
 20:56:46

Alla ♥-dag

Vaknade i morse och gick direkt upp dammsög, det var oerhört välbehövligt kan jag säga. Allt jävla katthår som finns precis överallt går mig på nerverna. Kan man med gott samvete raka av allt hår på en katt? Tror inte det va, men man kunde gjort det jäkligt häftigt. Nåväl, när jag var mitt uppe i städandet ringde det på dörren och jag trodde givetvis att det var Tobias som kom tillbaka efter sin löprunda. Så jag öppnade dörren i mitt nyinskaffade nattlinne, som i och för sig ser ut precis som en festklänning, men det var inte Tobias. Det var någon helt annan. Pinsamt. Det var helt enkelt ett blombud. Min söta älskling hade fixat en stoooor bukett med tulpaner i massa olika färger och en liten nallebjörn fastsnörad på. Givetvis fanns ett kort med i buketten men vad det stod på det håller jag för mig själv. Nu till något ännu mer pinsamt. Jag hade inte fixat någonting till honom. Oops. Får helt enkelt ta tag i det i efterhand.

Kropps förlorade mot Skuru idag. Ganska så stort dessutom. Hela  matchen var jätte avslagen, likaså publiken. Så tyst som det var i hallen idag har det aldrig varit, trots 500 personer i publiken. Hoppas på bättre utgång i nästa match.

Kvällen har tillbringats framför filmen Eagle Eye, riktigt bra film. Har nån slags förkärlek till actionfilmer. Lite godis har slunkit ner idag med, likaså kyckling kebab. Mums.

Melodifestivalen. Måns låt Hope and Glory var helt okej, troligtvis blir den riktigt bra ju mer man hör den. Han kommer säkerligen vinna alltihop. Lilli&Sussie var bland det sämsta jag hört. H.E.A.T var hur bra som helst. Är lite utav en glamrock älskare innerst inne. Markoolio, vad hände där?

Nu blir det nog en film till. SAW 5 står på tur, säkerligen lika dålig som de andra men man måste ju ändå bara sen den. Dessutom ska det vara den allra sista, vilket det säkert inte blir. Se bara på Fredag den 13:e, hur många delar finns det? 36? Vill i och för sig se nyinspelningen som hade premiär igår.

I morgon blir det säkerligen inte mycket gjort. Har lovat Tobias en långpromenad på morgonen, sen ska jag försöka få med mig Anna till gymmet på eftermiddagen. Hon lät sådär sugen :) Däremellan ska jag fixa med min studentlitteratur, tänkte få sålt en hel del böcker som jag längre inte behöver. Kan nog tjäna nån/några tusenlappar där.

På återseende.




 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: