2009-02-09
 11:55:08

Fever

Vaknade upp i morse med ont i kroppen, huvudvärk och förmodligen lite feber. Eftersom Tobias varit dålig i helgen så har han väl antagligen smittat mig med någonting onödigt. Tack för den du. Är ingen större fara med mig men eftersom vi har ett obligatoriskt seminarium i skolan i morgon så tog jag det säkra före det osäkra och stannade hemma idag. Blir heller ingen träning ikväll utan jag tar en heldag med plugg här hemma helt enkelt och kurerar mig.  

Tenta på fredag så hela veckan kommer att bli ett enda stort plugg-mania. Nyckeltal ska beräknas, kassaflödesanalyser det samma, lagar och rekommendationer ska präntas in och koncernredovisningar ska sammanställas. Låter inte speciellt kul men tro det eller ej så är det faktiskt det. Så länge man förstår och inte frustrerat hakar upp sig på små grejer så kan externredovisning vara himla intressant. Nu tycker niokommanio av tio som läser min blogg att jag är helt dum i huvudet.

Sayonara.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: