2009-02-19
 22:25:24

Giovedi

Vad har jag gjort sen sist? Jo, igår spelade vi match i Göteborg. Vi förlorade. Igen. Fans jävla skit piss match. En liten tröst var dock att det för första gången gick hyffsat för mig framåt. Men mindre lyckat bakåt.. Får jobba BIG TIME på det där med försvaret. Har ju aldrig varit min starka sida men jag ska bli grym på det. Det har jag bestämt mig för.

Idag har vi gjort grupparbete i skolan. Det drog ut rätt rejält på tiden så min inplanerade power nap blev "bara" 45 min innan träningen. Träningen gick för övrigt inte speciellt bra. Hade man fått mål varje gång men sköt bollen UTANFÖR målet så hade jag varit världsmästare. Tyvärr är det ju inte riktigt så det funkar. Synd.

I morgon ska jag till våran naprapat Erik och få behandling på mina ömmande ben. Frågade Erik häromdagen om han kunde göra något åt mina onda ben och fick till svar att jag för en gångs skull har tränat mycket och troligtvis har träningsvärk. Tack för den. Jäkla kropp, alltid ska det vara något. För det kan väl inte ha att göra med att jag är otränad? Nej då, jag tänkte väl det.

En annan (o)värd grej att nämna är att jag har sådant lock för vänster öra att jag i stort sett håller på att bli döv. Hör snart ingenting och örat värker dessutom. Har varit så i tre dagar nu och har försökt med allt. Vaxpropp sa någon på träningen. Jo, jag tackar jag. Lina förklarade så snällt att det gör SJUKT ont att åtgärda i så fall. Tydligen är det värre än att föda barn. Får väl ringa vårdcentralen i morgon om det inte har blivit bättre.

Har även fyllt i papprena från försäkringsbolaget idag. Jobbigt sådant där, för hur ska man definera ofta och värk? Jag kanske i själva verket har jäkligt ont jäkligt ofta, men jag har ju vänjt mig vid det så det är ju ingen big deal längre. Jobbigt.

Nu blir det tv innan jag ska sova.

Revoir.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: