2009-02-28
 12:54:49

It´s been a while

Ja nu var det på tok för längesedan jag bloggade igen. Har haft fullt upp helt enkelt. Om vi börjar från torsdag så var det tvätt- och match-dag. A-laget förlorade mot Heid och nu är nog slutspelsplatsen blott en dröm. Men skit samma, de krossar något annat lag i kvalet i stället. Vi i b-laget vann efter en rätt så usel match. Kul att vi ändå lyckas ta oss samman och vinna matchen. Pluspoäng där! Kan dock inte riktigt förstå coachningen alla gånger, men det är sådant man får leva med helt enkelt. 

Igår var det föreläsning och grupparbete i skolan. Vet inte hur vi lyckas, men det är oftast inte ämnet vi håller oss till utan igår till exempel, så satt vi och tittade på Mia & Klara på Youtube. Hur roliga som helst för övrigt. Väl hemma så blev det handling med Tobias, sen hem och städa i ordning. Efter det var jag ju bara tvungen att testa mitt nya jordgubbs-badskum så det blev ett välbehövligt bad. På kvällen kom Anna och Jenny förbi och kollade Let's dance och Så ska det låta.  Frågan är dock vad vi INTE åt igår kväll? Vi åt i alla fall tacos, chips, choklad (dock ej Anna pga hennes bara-på-lördagar-får-man-äta-choklad), godis, chips, dipp, morötter och så drack vi 4 (!) liter cola plus 1,5 liter fanta. Hur är det ens möjligt? Hoppas inte Magnus eller Annelie läser det här.. Efter tv-programmen tvingade Anna oss att kolla på en film med Vin Diesel som barnvakt. Sågade den vid fotknölarna vid första anblicken men det var faktiskt bra och rätt rolig. Gick och lade mig runt ett och satte då på The Wrestler, hann dock inte se mer än förtexten innan jag somnade. Halv 4 vaknade jag och fick stänga av.

Vet inte hur jag lyckades, men idag vaknade jag inte förrän halv 12. Hur gött är inte det då eller? Me like. Ska dra i mig lite frukost nu, förutom den halva 200 grams Marabou mjölkchoklad med digestive som jag redan ätit sen jag vaknade, när klockan är 13 och sen beger jag mig till Anna. Vi två och Daniel ska till Jossan i Lidköping och fixa våra kalufser, dock inte Daniel som bara agerar chaufför. Men det är inte fy skam, han kan nog göra resan riktigt intressant. Har inte bestämt hur håret ska fixas, men det lutar åt toning i samma färg som förra gången och i stort sett bara toppning av håret. Får se vad Jossan har för förslag.

En annan intressant förutom mitt hår (haha) är att mina gamla klubbar HK Linne och Kållandsö HK möts i ett division 2 derby idag. Hade varit himla kul at se men det hinns tyvärr inte med. Hoppas på vinst för Linne, trots att Kållandsö egentligen är min moderklubb så är det i Linne jag har spelat större och roligaste delen av mitt handbolls-liv.

Frukost; NU!

Kanske ska ringa mamma och säga att jag är på väg hem förresten...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: