2009-02-08
 19:38:00

Kungsbacka

Jajemen, idag blev det vinst med b-laget. Vi började lika värdelöst som i de tidigare matcherna men den här gången ryckte vi oss i kragen och vann mot Aranäs. Som vanligt krånglade mitt kära knä så jag spelade bara första halvlek, lika bra det så man inte förvärrar någonting. Lyckades till skillnad från förra matchen dessutom göra tre mål. Brynja gjorde comeback efter ett halvår utan handboll. Hon slet som ett djur och fick blåsor på händerna, rivmärken efter en synnerligen störd tjej i motstånderlaget, blåmärken och säkert en hel del träningsvärk i morgon. Men så himla kul att hon var med och jag hoppas verkligen hon fick mersmak och fortsätter att vara med när hon hinner och kan. Mickis gjorde ju även hon lite halvcomeback. Hon var så grym och knäckte Wenche, som var inlånad till a-laget i 4 matcher nyss, totalt vilket resulterade i att hon bytte ut sig själv. Gott med vinst och tydligen är platsen i div 2 nästa säsong säkrad.

Kvällen hos Helena igår var mycket trevlig. Maddes ofantligt goda smörgåstårta förgyllde tillvaron enormt, synd dock att Melodifestivalen inte var lika lyckad.

Nu blir det sängen tidigt med en halvsjuk Tobias. Ska för en gång skull se Beck och försöka somna tidigt. Kan bli ljudoken jag har börjat på också, Gåtornas palats av Dan Brown.

Härlig match av laget mot Lugi igår. Hoppas den gav mersmak och att vinsten som hänger i luften kommer mot Skuru nästa vecka.

På återseende.


Svärmor

Vårda Tobias ömt, du vet att det sjukaste som finns är en man även om febern inte är över 37,5. Jag har erfarenhet....


fredrik

Hej Malin gott med seger i dag o kul att både brynja o mickis var med ,kul att ni hade en bra kväll hos helena men festivalen var ju inge vidare , jag hade besök av mina syskonbarn så vi hade lite mysigt här mvh fredrik



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: