2009-02-15
 14:33:41

Me like listor

Hittade en sån här partner-lista i någons blogg, så jag tänkte att den vill jag också göra.

Vad heter ni? Malin Hellgren & Tobias Nordendorph.
Har ni några smeknamn på varandra? Nja, inga direkt. Det är mest när vi bråkar :) 
Hur träffades ni?  På rikslägren när vi var typ 16. 
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 5 år (1 juli).
Är ni förlovade? Ja, sen 31/12-08.
Bor ni ihop? Ja.
Har ni barn? Nej.
Kommer du ihåg er första kyss?  På Tobias säng nån gång i juni 2004.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tobias
Vem är äldst? Tobias, han fyller 3 dagar före mig. 
Vilka stjärntecken är ni? Bådä är vädurar.
Vem fyller först på året? Tobias
Vem är längst? Han, typ 1,90.
Vem sjunger bäst? Utan tvekan jag. 
Håller ni i handen på stan? Nja, det är sällan.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Knappt, bara ytligt. Pang på bara :) 
Vad har ni gemensamt? Handboll, shopping och mat.  
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, faktiskt inte. Inte han heller tror jag.
Har ni någon speciell låt? Nickelback - Far away
Har ni några "fri kort"? Ja, men kommer inte ihåg vilka :)
Har ni stora framtidsplaner? Nej, det som händer det händer.
Har ni gråtit i varandras armar? O ja.
Har ni varit utomlands tillammans? Ja.
Vilket är ert bästa minne? Mitt bästa, vet ju inte om det är hans, var när vi flyttade ihop.
Vem lagar bäst mat? Utan några som helst tvivel jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tränar på var sitt håll, sen äter vi och kollar tv.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Givetvis.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Långt och långt, 8 mil ungefär.
Blir du lätt svartsjuk? Inte längre, men ibland händer det. Annars vore jag väl konstig?
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Brukar nån av er prata i sömnen? Tobias kan prata sjukt mycket och roligt i sömnen. Jag? Nej.


Anna

Den här är så klockren;



"Vem lagar bäst mat? Utan några som helst tvivel jag."



Hehe Förlåt Tobbe! ; )



PUBLICERAT: 2009-02-15, 22:47:28 | URL: http://baldesjo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: