2009-02-11
 23:07:19

Mobilt bredband

Helvete, nu har Tobias tjatat hål i huvudet på mig om att vi verkligen MÅSTE ha ett mobilt bredband. Men nej du Tobias, det blir inget med det. Varför skulle vi ha det? Vi har ett fullt fungerande fast bredband och vi är inte på resande fot någon gång (i stort sett). Så varför?! Han förstår inte riktigt, som vanligt. "Det är ju bara 200 kr extra i månaden". Jo jo, det är sant. Men som sagt, VI BEHÖVER DET INTE. De 200 kan han lägga på något roligare, typ mig.

Träningen idag var skoj. Första gången sen jag började träna som jag inte slog hundrafemtioelva pass på fötterna. Wow. Annars har dagen bestått av plugg, plugg och plugg. Är bra nervös över tentan. Kan vissa grejer i sömnen medans vissa grejer inte går in alls. Så om det jag kan kommer så kan det nog faktiskt bli ett VG. Om inte, kan det mycket väl bli ett IG. Återstår att se. Har ju en tendens till att klara tenorna även om jag inte kan någonting.

I morgon ska jag nog försöka mig på att göra hemmgjorda köttbullar, eller köttfärslimpa. Det kan gå precis hur som helst. På kvällen är det match med b-laget mot Kungälv. Hoppas på vinst igen. Ska försöka få upp Tobias tidigt för att gå och handla. Gick inte i morse så jag hoppas på bättre lycka imorn.

God natt.


"peruken"

Bra Malin stå på dig. Låt inte tobias få sin vilja igenom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: