2009-02-16
 23:22:20

Mörbultad

Idag har jag gjort så lite man bara kan göra. Gick upp vid 10, satte på en film som höll på till 12. Sen städade jag hela lägenheten, diskade världens största hög med disk och lagade mat. Efter det tog jag mig ett bad, var så frusen och kände att jag behövde få upp temperaturen i kroppen lite.

Handbollsträningen idag var rolig och jätte jobbig, i alla fall det sista. Phu. Styrketräning efter handbollen och jag har ont i varenda liten cell i min kropp. Tackar. Är dock inte efter styrketräningen, för den var rätt lugn, utan från mitt lilla löppass igår. Efter träningen följde Jenny med mig hem, vi kollade Sävehof-RIK och käkade äggmackor. DET mina läsare, är något som är hejdlöst underskattat. Helt sanslöst gott verkligen.

Nu blir det CSI Miami innan jag stensomnar i soffan. Är själv hemma i natt och har en förmåga att somna i soffan, sedan vakna runt 3-4 för en förflyttning till sovrummet.

Skola och kursintroduktion i morgon klockan 13.15. Sovmorgon med andra ord. Gott gott.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: