2009-02-06
 12:02:20

Morsning korsning!

Vem tusan är det som säger så? Visst är det något barnprogram eller liknande? Finns det nåt jobbigare än när man ska komma på en sak men inte kommer på det hur mycket man än tänker? Tur att man kan googla det mesta nu för tiden.

Mat på Cheers snart, har gått och längtat efter det sedan jag vaknade. Vilket bara är ungefär två timmar sedan i och för sig.. Men hungrig, det kan ni slå er i backen på att jag är!

Efter Cheers blir det hem och plugga. Finslipa lite på arbetet som ska in på söndag och kanske göra en powerpoint-presentation till seminariet. Men viktigast av allt är att jag måste sätta mig och räkna en sju helsikes massa övningar, annars kan jag vinka ett godkänt på tentan adjö.

Meodifestivalen i morgon, kul! Dessutom blir det med hela laget hos Helena efter matchen. Tydligen vankas det utgång men jag ska väl troligtvis spela match på söndag så för mig blir det inga större festligheter. Men man kan ha mycket trevligt ändå.

Hörs senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: