2009-02-15
 23:42:29

Ny vecka, nya måsten

Vecka 7 är över och 8 är på ingång. Ny kurs börjar på tisdag, Marknadsföring B, och inlämningarna drar i gång med en gång. Har dessutom lovat mig själv att sluta med godis, dricka, kakor, glass, you name it, på vardagar. Numera får det bara intas på helgerna. Anledningen till detta är att jag under denna helgen troligtvis har proppat i mig 10 000 kalorier i form av just de nu förbjudna godsakerna. Bra gjort Malin. Ska även försöka laga RIKTIG mat varje dag. Inget färdigt att bara göra i ordning snabbt.

Dagen har varit lugn. Började med en promenad tillsammans med Tobias. Skönt. Sedan gick vi hem och åt frukost, slapp i soffan ett par timmar följde och sen begav jag mig till Anna för att slappa åter en gång. Där blev det massa onyttigt, 2 skitfilmer men trevligt sällskap. Lina ska aldrig mer få välja film när jag är med, det är ett som är säkert.

I morgon är ingenting bokat. Endast ett måste under dagen, och det är träningen på kvällen. Annars ska jag göra så lite som möjligt. Får passa på innan kursen drar igång.

Nu blir det Criminal Minds.

Buenos noches.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: