2009-02-05
 14:22:56

Pancakes

Vaknade i morse utvilad för första gången på länge. Hur tusan kan jag alltid vara så trött? Det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen är när jag får sova igen. Jag planerar in power nappar innan träningarna och sedan ligger jag vaken om nätterna i stället. Måste bli ändring på detta! Går ju bra så länge jag går i skolan och inte behöver vara där mer än ca 3 dagar i veckan, men tänk sen när jag ska börja jobba och förmodligen har ett 7 till 4 jobb. Herregud. Jag är ingen morgonmänniska.

Dagen har annars flytit på bra. Har pluggat en del på förmiddagen, sedan blev det lunch på Cheers. Kycklingfilé, ris och currysås betsälldes och sen lyckades jag och Jenny även trycka i oss ett par pannkakor till efterrätt. Hur gott är inte det liksom? Pannkakor är alldeles för underskattat och borde tillagas i vårat hem minst en gång i veckan.

Ikväll är det träning igen, hoppas att jag kan göra lite bättre i från mig än vad jag har gjort det senaste. Är lite tugnt att veta att man har så mycket handboll inom sig men att det inte kommer ut pga för dålig fysik. Riktigt frustrerande. Men det är väl bara att jobba på så löser det väl sig. En annan rolig sak är att Mickis redan är igång och tränar. Verkligen jätte kul! Tror på fullaste allvar att hon fejkade skada för att få åka ambulans och ha morfonpåfyllning i armen. Nej, naturligtvis är det inte så men man kan ju alltid spekulera Mickis :)

Nu blir det några timmars plugg innan det bär av till träningen.

PS. Vilket blogg stimm jag var inne i igår kväll! Men vad spelar det för roll, jag får tydligen inte fler läsare för det. Vad fan ska man behöva göra? Börja skriva om intressanta grejer i stället?

På återseende.


Fredrik

Hej Malin kämpa på bara , det är så ibland gott att du är med o kör o mera matchträning blir det väl också , Jättekul att mickis redan är med o kör , förhoppningsvis kan det ju bli nån match innan serien är slut då . Ha de gott så syns vi hallen på lördag mvh fredrik


Mickis

Haha! Nja då var det väldigt mycket fejk för väldigt, väldigt lite morfin... Kom igen nu Malin nu får vi ligga i. Match on Sunday =)



PUBLICERAT: 2009-02-05, 23:04:52 | URL: http://siwer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: