2009-02-10
 22:20:03

Seminarium

Nu var den första delen av kursen klar, bara tentan kvar. Oj, det rimmade ju. Jag och Daniel redovisade om vårat (skit)företag och fick beröm för utförandet. Gott. Efter skolan bar det av hemåt för att plugga och äta innan föreläsningen om mental träning med Malin. Hon är verkligen skit duktig, även om jag har svårt att ta till mig det hon pratar om. Men vissa delar kan jag relatera till och förhoppningsvis lära mig att tillämpa dem i praktiken. Väl hemma tog jag mig ett glas varm choklad med vispgrädde och kollade House. Haha, nog så nyttigt men ack så gott.

Nu blir det lite tv-tittande, sen ljudbok och sängen. Tänkte gå upp tidigt i morgon för att plugga, i alla fall försöka. Var ju faktiskt uppe klockan sju i morse för att tvätta. Inte illa pinkat för att vara mig. Sen blir det nog pyttipanna på Cheers. Måste handla dessutom. Blä...

Sov så gott och dröm så sött.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: