2009-02-25
 09:24:17

Skolan

Vårat planerade grupparbete idag innan föreläsningen ser ut att dröja. Läraren har inte lagt ut uppgiften, som skulle lagts ut igår, så vi har inte så mycket att jobba med. Lite jobbigt med tanke på att vi inte kan jobba på det i morgon och på fredag ska det lämnas in. Eftersom jag redan är i skolan så får det bli till att läsa lite kurslitteratur för att fördriva tiden.

Igår blev det inget inlägg i bloggen, den strejkade och jag kunde inte logga in. Annars så var jag mest hängig igår, den där jäkla öroninflammationen ni vet. Jag och Tobias gick en sväng på stan och kollade bokrean. Ett litet engelsklexikon var det enda jag hittade. Tobias däremot, som är helt såld på Da Vinci koden och tror att ALLT är sant, hittade en norsk motsvarighet som han köpte. Ser med förväntan fram emot att han ska läsa en bok för typ första gången i sitt liv. Efter det intog vi en thaibuffé till lunch. Träningen igår var rätt kort, och ännu kortare för mig som gick av efter en dryg halvtimma. Tydligen är det inte bra att träna första dagarna med pennicillin. Trots fettisdagen så åt jag, som är en stor fantast, ingen semla. Skandal. Får ta igen den idag i stället.

Ikväll blir det träning, får se om jag är med eller hur jag gör. Med tanke på att det är match i morgon så borde jag nog det.

Nu väntar Services Marketing på mig, engelsk bok på typ 1000 sidor eller nåt. Nu kanske ni förstår varför lexikonet inhandlades..

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: