2009-02-13
 21:53:50

Slappar helg

Så, nu var den här kursen också förbi. Såvida jag klarade tentan idag vill säga. För första gången tror jag faktiskt att jag klarade den, har aldrig hänt tidigare. Den kändes förvänansvärt lätt, så jag är säkert helt ute och cyklar. Eftersom jag brukar tro att jag har kuggat men sen ända klarar så kommer jag säkert kugga den här gången. Nåväl, det återstår att se.

Dagen e.t (efter tentan) har spenderats med Bias. Vi har handlat, hyrt film, sett film, ätit tacos, druckit cola (för ovanlighetens skull) och ätit godis. Troligtvis har vi alltså även lagt på oss ett kilo eller två..

Har fixat present till en mycket speciell soon-to-be-fifty, allas vår Grini. För er som inte vet så är Ulf (Grini) assisterande tränare i Kropps. Vad han får avslöjar jag givetvis inte här och nu.

Nu blir det en film till, Eagle eye med snyggingen Shia LeBoeuf. Ska nog kunna trycka ner en och annan godis under tiden.




I morgon väntar handboll, Kropps mot Skuru. Sen är det ju valentines day också, så troligtvis blir det väl mys med Tobias. Haha, vilken romantiker jag är va. Troligtvis...

En parantes. Jag älskade Transformers filmen, jag vet jag är nog rätt rubbad, och nu kommer snart uppföljaren!



Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: